1.נייר
למה זה מבולגן: הנייר הוא העבריין הגדול ביותר. רוב הסיכויים שיש לך ערימות של הערות, קבלות וקריקטורות פזורים מסביב, וזה מונע ממך להגיע למשימות אחרות בארגון הארגון.
כיצד לתקן זאת: קח דקה אחת כדי לארגן קבלות ומסמכים לערימות נפרדות. לנפות דרך "לעשות" רשימות, כך שתוכל לרכז אותם לטיפול מאוחר יותר. לזרוק כל דבר שכבר יש לך במחשב. אם אתה מפחד לבזבז דיו למדפסת על ידי הדפסתו שוב, שמור אותו.
2. עטים
למה זה בעייתי: כנראה יש לך 19 עטים על השולחן שלך, רק 3 עובדים, ויש רק אחד שאתה נהנה לכתוב איתו.
איך לתקן את זה: האם אתה אפילו צריך לטרוח לבדוק את כל עטים כדי לראות אילו עובדים ואילו לא? התחל על ידי זריקה של העטים שקיבלת ממלון, משרד הרופא או מסלול גולף. שמור עטים עם ערך סנטימנטלי, כמובן, במיוחד אם אתה יכול למלא את הדיו. לזרוק את השאר. אם אתה לא הבעלים של מחדד, תרום את העפרונות שלך לתלמיד.
3. מהדקי נייר
בואו נהיה אמיתיים. מתי בפעם האחרונה שהשתמשת באחד מהם? רוב הסיכויים, אלא אם כן אתה עושה תכשיטים, אתה לא צריך את חבילה של 400 על השולחן שלך.
איך לתקן את זה: זה די פשוט. תפוס ככל שאתה יכול ביד אחת, ותן את השאר לחבר או למשרד. מהדקי נייר הם מוצר משרדי שהרבה אנשים נוטים לקנות בכמויות גדולות כי הם זולים, אבל הם יוצרים בלאגן. אם אי פעם למצוא את עצמך ללא מהדק נייר, בקש מחבר!
4. אבק
איך זה הגיע לשם? אם יש לך את שולחן מכוסה ניירת מיותרים, רוב הסיכויים שאתה לא ממש בצלחת לנגב את השולחן כמו שצריך
איך לתקן את זה: אם אתה ממש עצלן, אנחנו מניחים שאתה יכול להשתמש בלחות שהצטברה על כוס הקפה שלך ומפית, אבל אם אתה יכול לקום, פנק את השולחן שלך עם מגבת נייר לחה. אחרי כמה ניגובים השולחן יהיה נקי!
5. בגדים
אם במשרד שלך היתה מקלחת, לעולם לא תצא משם, נכון? זה לא אומר שהחברים שלך למשרד צריכים לחיות עם בגדי הכושר שלך לנצח.
איך לתקן את זה: הבגדים שלך - סוודר, צעיף, גרביים - או כן בגד אחר שצברת במשך כמה חודשים,פשוט תכניס לתוך התיק שלך או שקית קניות. אם הזמנת אוכל למשרד, שמור את השקית שבה הגיע האוכל, שים בתוכה את הבגדים שלך וקח הביתה איתך. או זרוק אותם למכבסה.
הנה לכם 5 טיפים קלים וקצרים איך לשמור על משרד יותר מסודר.
סער ברמן